Jak nakupovat

Jak nakupovat

ObecNé informace

1. Nabídka zboží - vyberte kategorii zboží, které Vás zajímá. Po kliknutí na základní kategorii se Vám zobrazí nabídka. Vyberte zboží a klikněte na kartu produktu.

2. Karta produktu - obsahuje krátký popis zboží, dostupnost, ilustrační fotografii. Přejděte na základní operace nákupu.

Objednávka on-line

1. Přidání do nákupního košíku - po výběru zboží, klikněte na kartu produktu a vyberte požadovanou velikost a požadovaný počet kusů. Po upřesnění výběru klikněte na tlačítko "Koupit", zboží se tak přidá do Vašeho nákupního košíku. Na horní liště se zobrazuje aktuální cena Vaší objednávky a počet vybraných kusů. V případě, že jste dokončili Váš výběr produktů, klikněte na ikonu "Košíku" na horní nabídkové liště a přejděte k samotnému nákupu.

2. Práce s košíkem - v záložce Nákupního košíku si, prosím, zkontrolujte zboží, které jste si objednali - základní parametry, cenu, počet kusů, případně upravte dle Vašich požadavků. V případě provedení změny je nutné provést aktualizaci kliknutím na tlačítko "Přepočítat". Dalším krokem je pak výběr způsobu dopravy a platby. Nakonec potvrďte tlačítkem "Objednat".

3. Objednávka - ukazuje souhrn objednaného zboží včetně ceny za dopravu, rozpis DPH. Tento souhrn již není možné upravovat nebo jinak měnit. V případě potřeby změny se vraťte do záložky Nákupního košíku (předešlý krok). Vyplňte fakturační údaje a svoji objednávku potvrďte tlačítkem "Odeslat objednávku".

4. Odeslání objednávky - Po odeslání objednávky do našeho systému se Vám na obrazovce objeví potvzení. Potvrzení objednávky bude zároveň zasláno na Váš email.

Reklamační řád

V případě zjištění vady na zakoupeném výrobku

- Reklamaci zjištěné vady uplatňuje kupující v záruční době u prodávajícího na základě daňového dokladu, který slouží jako záruční list. Reklamace se týká vad, které nebyly způsobeny nevhodným používáním výrobků, jejich nevhodným skladováním nebo jiným nesprávným jednáním kupujícího nebo vad z běžného opotřebení zboží způsobeného jeho používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu, ani jako takovou ji reklamovat.

- Zjištěnou vadu by měl kupující reklamovat prodávajícímu bez zbytečného prodlení. Podrobný popis závady zašle kupující na email petra@opiumsport.cz a adresu Albali Investment, s.r.o., Nám.14.října 17, Praha 5, 15200 spolu s vadným zbožím, u kterého musí být prokazatelný nákup u společnosti prodávajícího.

- Reklamační řízení může být zahájeno je-li zboží předloženo kompletní a hygienicky nezávadné a je-li prokázaný nákup nejlépe pokladním dokladem. Prodávající je oprávněn odmítnout reklamované zboží, které nesplňuje zásady obecné hygieny.

- Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30dní. Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace a vyrozumí zákazníka obvykle e-mailem. Po uplynutí lhůty 30 dnů má spotřebitel stejná práva jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

- Právo kupujícího v případě vady odstranitelné je právo požadovat její včasné, řádné a bezplatné odstranění. Pouze v případě, že nebyla věc použita, může kupující požadovat její výměnu. V případě vady neodstranitelné, která brání řádnému užívání věci, má kupující právo na výměnu věci nebo vrácení kupní ceny zboží, odstoupení od kupní smlouvy.

- Prodávající je povinen poskytnout záruku písemnou formou pouze na žádost kupujícího.